13.12.2024
Тема. Зарубіжні поети про природу. Дж. Кітс (1795-1821) «Про коника та цвіркуна» Поетизація природи, утвердження зв’язку природи й людини; утілення любові до дбайливого ставлення до довкілля.
1. Переглянути відео. Коротка біографія.
2. Прослухати поезію "Про коника та цвіркуна"21.02.2024
Тема. Ернст -Теодор Амадей Гофман «Лускунчик і Мишачий король». Реальний світ і вигадка в казці
1. Опрацюйте відомості про Е.Гофмана в підручнику на с.176-177.
2. Перегляньте відеоурок
3. Прочитайте «Лускунчик і Мишачий король» на с.179- 185.
4. Прослухайте аудіотекст (за бажанням)
08.05.2023
Тема. Туве Янсон (1914–2001). «Капелюх Чарівника» Чарівність художнього світу твору
1. Переглянути відеоурок
2. Прочитати «Комета прилітає» (с.246-263).
3. Прослухати аудіотекст (за бажанням).
31.05.2022
Тема. Обговорення списку рекомендованої літератури на 6 клас
26.05.2022
Тема. Підсумки. Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу
1. Переглянути відео
2. Літературна вікторина (підсумки)
3. Виконати тести
25.05.2022
Тема. Повторення вивченого матеріалу за 5клас
1. Переглянути відеоурок
2. Виконати тестові завдання
24.05.2022
Тема. Контрольна робота №6 за розділом «Сучасна література. У колі добрих героїв»
Виконати контрольні тестові завдання
19.05.2022
Тема. Інші пригоди Мумі-тролів
1. Переглянути буктрейлер "Пригоди Мумі-тролів"
2. Ознайомитись із аналізом твору
3. Гра "Пригоди Мумі-тролів"
4. Виконати тестові завдання
12.05.2022
Тема. Туве Янсон (1914-2001). «Комета прилітає». Чарівність художнього світу твору
1. Переглянути відеоурок
2. Прочитати «Комета прилітає» (с.246-250).
3. Гра "Біографія Туве Янсон"
10.05.2022
Тема. Доброта і щирість головного героя. Характеристика образу Чарлі Бакета
1. Переглянути відеоурок
2. Прочитати "Чарлі і шоколадна фабрика" (розд.28-30).
3. Гра "Чарлі і шоколадна фабрика"
4. Підготувати відомості про Туве Янсон (с.243-245).
05.05.2022
Тема. Зображення в повісті реального та фантастичного. Робота з текстом твору
1. Прослухати аудіокнигу
2. Прочитати "Чарлі і шоколадна фабрика" (розд. 21-27)
3. Виконати тестові завдання " Реальне і фантастичне у творі"
4. Виписати цитати для характеристики Чарлі Бакета.
03.05.2022
Тема. Характеристика образу містера Вонки
1. Переглянути відеоурок
2. Прочитати "Чарлі і шоколадна фабрика" (розд.15-20).
3. Переглянути уривок фільму
4. Гра "Установи відповідність"(персонаж-уривок).
5. Записати у зошит слова, які характеризують образ Віллі Вонки, за зразком: Віллі Вонка - дивакуватий кондитер, кмітливий... і т.д.
28.04.2022
Тема. Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на казковій шоколадній фабриці містера Вонки. Робота з текстом твору
1. Перегляньте відеоурок
2. Прочитайте "Чарлі і шоколадна фабрика" (розд.7-14).
3. Перегляньте уривок фільму "Шоколадний цех"
4. Прослухайте аудіотекст
26.04.2022
Тема. Роальд Дал (1916-1990). «Чарлі і шоколадна фабрика» |
1. Переглянути експрес-урок
2. Читати "Чарлі і шоколадна фабрика" (розд.1-7).
3. Переглянути буктрейлер
4. Скласти пазли21.04.2022
Тема. Контрольна робота №5 за розділом «Сила творчої уяви»
Виконайте контрольні тестові завдання (надішліть учителю)
14.04.2022
Тема. Д.Родарі «Казки по телефону». Особливості композиції
1. Перегляньте відео "Розповідь про Дж.Родарі"
2. Прочитайте «Казки по телефону» і поміркуйте над їх змістом.
3. Прослухайте аудіотекст
07.04.2022
Тема. Персонажі, які оточують героїню
1. Переглянути відеоурок
3. Підготувати переказ улюбленого епізоду.
4. Виконати тестові завдання
05.04.2022
Тема. Льюїс
Керролл «Аліса в Країні Див». Образ Аліси |
1. Переглянути відеоурок
4. Перевір себе. Гра "Перший мільйон"
31.03.2022
Тема. Світ уяви Аліси та її захопливі пригоди
1. Прочитати «Аліса в Країні Див» (230-231).
2. Переглянути відеоурок
3. Прослухати аудіотекст «Аліса в Країні Див» (розділ 11-12)
4. Дати відповіді на запитання підручника (с.231).
5. Перевірте себе. Гра "Аліса в Країні Див"
29.03.2022
Тема. Зв’язок книги «Аліса в Країні Див» із біографією письменника та життям Англії «вікторіанської» доби 1. Переглянути відеоурок "Зв’язок книги «Аліса в Країні Див» із біографією письменника" |
2. Прочитати «Аліса в Країні Див» (с.220-229).
3. Прослухати аудіотекст «Аліса в Країні Див» (розділ 9-10)
4. Ознайомитись з аналізом твору
5. Скласти пазли
Тема. Втілення сюжету повісті-казки Л. Керролла «Аліса в Країні Див» у різних видах мистецтва (кіно, мультиплікація, музика та ін.). Продовження книги («Аліса в Задзеркаллі»). |
2. Прослухайте аудіотекст "Аліса в Країні Див" (розділ 5-6)
"Аліса в Країні Див" (розділ 7-8)
3. Складіть пазли
22.03.2022
Тема. Льюїс Керролл. "Аліса в Країні Див". Творча історія книги
1. Опрацюйте відомості про Л.Керролла в підручнику на с.202-205.
2. Перегляньте відео
4. Прочитайте повість-казку "Аліса в Країні Див" на с.207-210.
Тема. Позакласне читання. Анжела Нанетті. «Мій дідусь був черешнею»
1. Переглянути відеоурок
2. Подивитись буктрейлер
24.02.2022
Тема. Контрольна робота №4 за розділом «Світ дитинства»
Виконати контрольні тестові завдання
30.09.2021
Тема. Китайська народна казка «Пензлик Маляна». Поетизація мистецтва й уславлення образу митця в казці 1. Переглянути фрагмент відеоуроку |
2. Подивитись буктрейлер до казки "Пензлик Маляна"
Тема. Японська народна казка "Момотаро, або Хлопчик-Персик".
1. Переглянути відео "Момотаро, або Хлопчик-Персик"
2. Ознайомитись з аналізом казки "Момотаро, або Хлопчик-Персик"
3. Гра "Момотаро, або Хлопчик-Персик"
4. Заповнити таблицю в зошиті (с.45).
5. Виписати цитати для характеристики Момотаро.