Українська мова 6 клас

21.02.2024

Тема. Групи  прикметників за значенням: якісні, відносні, присвійні. Перехід  прикметників з однієї  групи  в іншу

1. Вправа 437 (А, Б,В).

2. Робота з підручником. Вивчити правила на с.159-160.

3. Переглянути відеоурок

4. Виконати вправи 438 (у), 439, 443.

5. Гра "Поділіть прикметники на групи"










29.11.2023

Тема. Збірні іменники

1. Переглянути відео


2. Робота з підручником. Вивчити правила н с.93.

3. Виконати вправи 243, 244 (Б).

4. Виконати тестові завдання


28.11.2023

Тема. Іменники конкретні й абстрактні, загальні і власні, назви істот і неістот (повторення і поглиблення)

1. Переглянути відеоурок

2. Робота з підручником. Вивчити правила на с. 93.

3. Вправи 241 (усно), 242 (І,ІІІ).

4. Гра "Утворюємо абстрактний іменник"












26.05.2022

Тема. Словотвір та орфографія

1. Переглянути відеоурок 

2. Робота з підручником. Повторити с. 69-84.

3. Виконати вправу 200.

4. Виконати тестові завдання


19.05.2022

Тема. Контрольна робота №8. Займенник 

Виконати контрольні тестові завдання


17.05.2022

Тема. Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Займенник»

1. Переглянути відеоурок 

2. Виконати вправи 526, 527.

3. Гра "Розряди займенників"

4. Виконати тестові завдання


09.05.2022

Тема. Розвиток  мовлення. Есей світоглядного змісту (орієнтовні теми:«Кого можна назвати патріотом рідної землі», «У чому полягає життєвий успіх»)

1. Переглянути відеоурок 

2. Повторення вивченого про есе.

Есе – невеликий за обсягом твір, що має довільну побудову, у якому автор висловлює власні думки та враження з конкретного приводу. Есе не претендує на вичерпну відповідь чи категоричну позицію відносно певної теми.

3. Характеристика есе.
Створюючи есе учень(учениця):
- вільно висловлює свою думку;
- показує своє ставлення до того, про кого говорить;
- не дотримується обов’язкової форми (вступу, основної частини, висновку);
- використовує образні вислови, порівняння;
- на початку можна сказати про що йтиметься у висловлюванні, про час, місце й особливості події, може подати вислів, що виражає думку або викликає різне ставлення, можна почати прислів’ям, приказкою чи мудрим висловом;
- продовження може бути схожим на оповідання, під час читання якого виникають особливі відчуття й напрошується важливий висновок;
- останній абзац має завершувати думку;
- речення можуть бути короткі й, навіть, незавершені, питальні й окличні.

4. Написати есе на одну із обраних тем "Кого можна назвати патріотом рідної землі", "У чому полягає життєвий успіх"
Пам’ятаємо:
- у своєму есе висловлюємо власну думку;
- будемо міркувати, запитувати, порівнювати, вживати прислів’я, доводити свою думку.


05.05.2022

Тема. Написання займенників із прийменниками окремо

1. Переглянути відеоурок 

2. Робота з підручником. Опрацювати матеріал на с.226.

3. Виконати вправи 521, 523, 524.


03.05.2022

Тема. Вказівні й означальні займенники, їх відмінювання

1. Переглянути відеоурок 

2. Робота з підручником. Опрацювати матеріал на с.221-222.

3. Виконати вправи 509, 510, 514.

4. Вправа "Поміркуй"


02.05.2022

Тема. Неозначені та заперечні займенники. Правопис неозначених й заперечних займенників

1. Переглянути відеоурок 

2. Робота з підручником. Вивчити правила на с.223

3. Виконати вправи 518, 520 (1-2).

4. Пройдіть тестування


28.04.2022

Тема. Питальні й відносні займенники. Вживання займенників для зв’язку речень у тексті

1. Переглянути відеоурок 

2. Робота з підручником. Опрацювати матеріал на с.223-224.

3. Переглянути відео 

4. Виконати вправи 517, 519.


21.04.2022

Тема. Розряди займенників за значенням (ознайомлення). Відмінювання особових і зворотного займенників. Приставний н у формах особових займенників

1. Робота з підручником. Опрацювати матеріал на с.214.

2. Переглянути відеоурок 

3. Виконати вправи 492, 494 (1-2).

4. Гра "Розподіли слова відповідно до їх значення"


19.04.2022

Тема. Займенник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль

1. Виконати вправу 482.

2. Переглянути відеоурок 

2. Робота з підручником. Вивчити правила на с.210-211.

3. Виконати вправи 484, 489 (письмово).

4. Гра "Займенник"


19.04.2022

Тема. Контрольна робота №7. Числівник (тестування)

Виконати контрольні тестові задання


14.02.2022

Тема. Правильне вживання числівників на позначення дат і часу. Створення інформаційного допису типу оголошення про певну подію з використанням числівників на позначення дат і часу для розміщення в соцмережі

1. Робота з підручником. Повторити матеріал на с.201-203, 205.

2. Переглянути відеоурок 

3. Виконати вправи 476, 480 (2,3).

4. Написати про свій режим дня, використовуючи числівники на позначення часу.


07.04.2022

Тема. Відмінювання кількісних числівників. Буква ь на кінці числівників і перед закінченням у непрямих відмінках

1. Виконати вправу 470.

2. Повторити правила про відмінювання і правопис кількісних числівників.

3.Виконати вправи 472, 474

4. Виконати тестові завдання


05.04.2022

Тема. Відмінювання кількісних числівників. Буква ь на кінці числівників і перед закінченням у непрямих відмінках

1. Переглянути відеоурок

2. Робота з підручником. Опрацювати матеріал на с.199-202.

3. Виконати вправи 467, 468, 469 (2).


04.04.2022 - 05.04.2022 (2 уроки за розкладом)

Тема 1-2. Розвиток  мовлення.  Контрольний письмовий твір-опис природи в художньому стилі за картиною на матеріалі відомих полотен українських пейзажистів  А.Куїнджі, С.Васильківського, І.Айвазовського та ін.

1. Переглянути відеоурок 

2. Виконати вправу 587 (1-2) (усно).

3. Виконати вправу 588. Написати твір-опис природи в художньому стилі за картиною С.Васильківського.

4. Написати твір-опис на чернетці.

5. Перевірити написаний на чернетці контрольний твір-опис, відредагувати, переписати в зошит, надіслати вчителю на перевірку.


31.03.2022

Тема. Числівники кількісні (на позначення цілих чисел, дробові, збірні) і порядкові. Числівники прості, складні і складені. Роздільне написання складених числівників.

1. Робота з підручником. Опрацювати матеріал на с.194-195.

2. Переглянути відеоурок 

3. Виконати вправи 463, 466 (1-2).

4. Виконати тестові завдання


24.03.2022

Тема. Контрольна робота №6. Прикметник (ІІ частина)  

Виконати контрольні тестові завдання


22.03.2022

Тема. Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Прикметник»

1.Переглянути відеоурок 

2. Виконати вправу 448.

3. Перевір себе. Гра "Прикметник"

4. Виконати тестові завдання

5. Повторити матеріал на с.167-186.


21.03.2022

Тема. Написання складних прикметників разом і з дефісом

1. Повторити правила про написання складних прислівників (с.182).

2. Виконати вправи 438, 439.

3.Гра "Написання складних прикметників разом і з дефісом"

4. Виконати тестові завдання


17.03.2022

Тема. Написання складних прикметників разом і з дефісом

1. Робота з підручником. Опрацювати матеріал на с.181-182.

2. Переглянути відеоурок

3. Виконати вправи  434, 435, 436.

4. Вправа "Написання складних прикметників"


24.02.2022

Тема. Написання не з прикметниками

1. Робота з підручником. Вивчити правила на с.176.

2. Переглянути відеоурок

3. Виконати вправи 420, 421, 424.

4. Виконайте вправу "Не з прикметниками"





30.09.2021

ТемаАктивна і пасивна лексика української мови: застарілі слова (архаїзми й історизми),                        неологізми

1. Виконати вправу 78.

2. Робота з підручником. Опрацювати правила на с.39-40.

3. Переглянути відеоурок "Активна і пасивна лексика української мови"

4. Виконати вправи  83, 88.


23.09.2021

Тема. Написання слів, що ввійшли в українську мову з інших мов. Правопис апострофа і знака    м’якшення в словах іншомовного походження. Подвоєння букв у загальних і власних назвах          іншомовного походження. Добирання українських відповідників до вжитих у реченнях                  (текстах) іншомовних слів.

1. Робота з підручником. Опрацювати матеріал на с.33.

2. Переглянути відео

3. Переглянути відеоурок

4. Виконати вправи 66,67.