Зарубіжна література 7 клас

13.12.2024

Тема. Р. Бернс  «Моя любов…» Поетизація високого почуття кохання, розкриття у віршах його впливу на людину.

1. Переглянути відео


2. Опрацювати матеріал підручника на с.135-137

3. Ознайомитися з аналізом твору

4. Вивчити напам’ять вірш Р.Бернса "Любов".









29.11.2023

Тема. Редьярд Кіплінг (1865–1936). «Балада про Схід і Захід». Протистояння і примирення Сходу й Заходу в «Баладі про Схід і Захід» Р. Кіплінга

1. Переглянути відео

2. Прослухати аудіотекст (за бажанням).

3. Прочитати баладу на с.126-128.

4. Ознайомитись з аналізом твору

5. Дати відповіді на запитання 1-9 на с. 128-129.

 















09.05.2023

Тема. Утвердження сили людського інтелекту, самостійності мислення, творчої уяви, моральних цінностей

1. Переглянути відеоурок 

2. Записати паспорт твору.

3. Виконати тестові завдання

4. Опрацювати біографію Діани Вінн Джонс на с. 228-229.

5. Прочитати «Мандрівний замок Хаула». 







08.05.2023

Тема. Айзек Азімов  «Фах». Розуміння сутності культури й освіти, призначення людини в сучасному світі

1. Ознайомитись з аналізом твору "Фах"

2. Прослухати аудіотекст

3. Прочитати "Фах"

4. Розгадати кросворд 






17.10.2022

Тема. Вальтер Скотт (1771–1832) – засновник історичного роману. Історія і художній вимисел у романі «Айвенго». Поглиблення понять про роман (історичний роман)

1. Прочитати відомості про В.Скотта на с.54-56.

2. Дати відповіді на запитання на с.56.

3. Переглянути відеоурок


4. Читати роман "Айвенго" на с.57-64.


11.10.2022

Тема. Контрольна робота №1 за розділами «Вступ», «Жанр балади у європейських літературах». Тести

Виконати контрольні тестові завдання



                                   Дистанційне навчання 2022 -2023 н.р.














27.05.2022

Тема. Презентація списку рекомендованої літератури на 8-й клас


26.05.2022

Тема. Значення художнього прийому чаклунства у творі

1.Переглянути енспрес-урок 

2. Гра " Пазл Співвіднеси-но!"

3. Написати твір-мініатюру "Якби я опинився в замку Хаула"


21.05.2022

Тема. Образ Софі, світ її мрій, бажань, жахів

1. Переглянути експрес-урок 

2. Ознайомитись із аналізом твору

3. Гра "Знайди героя"

4. Дати відповіді на запитання (с.236-237).


19.05.2022

Тема. Діана Вінн Джонс (1934-2011). «Мандрівний замок Хаула»

1. Прочитати відомості про Д. Джонс на с. 228-229.

2. Переглянути презентацію 

3. Прочитати «Мандрівний замок Хаула» на с.229-232.

4. Переглянути буктрейлер 


12.05.2022

Тема. Розуміння сутності культури й освіти, призначення людини в сучасному світі

1. Переглянути відео 

2. Ознайомитись із аналізом твору

3. Записати паспорт твору

4. Виконати тестові завдання


05.05.2022

Тема. Образ Джорджа Плейтен. Проблема духовної реалізації людини

1. Переглянути відеоурок 

2. Переглянутися відео 

3. Прочитати оповідання "Фах".

4. Розгадати кросворд "Фах, який мріяв отримати головний герой"


29.04.2022

Тема. Айзек Азімов (1920-1992). «Фах». Роздуми про майбутнє людини й людства

1. Переглянути відео 

2. Прослухати аудіотекст 

3. Читати оповідання "Фах" (сорочено)


28.04.2022

Тема. Контрольна робота №6 за розділом «Світова новела» 

Виконати контрольні тестові завдання


21.04.2022

Тема. Рюноске Акутаґава (1892–1927). «Павутинка». Майстер японської новели Р. Акутагава. Утілення ідеї про  моральну справедливість у новелі «Павутинка»

1. Прочитати відомості про Р. Акутаґава на с.220-221.

2. Переглянути експрес урок 

3. Прочитати новелу "Павутинка" на с.222-223.

4. Ознайомитись з аналізом твору

5. Записати в зошит паспорт твору: жанр, тема, ідея, основна думка, художні засоби.

6. Гра "Тест-вікторина за Р. Акутаґава "Павутинка"


14.04.2022 

Тема. Герберт Джордж Уеллс (1866–1946). «Чарівна крамниця». Видатний англійський фантаст Г. Дж. Уеллс

1. Прочитати відомості про Г. Уеллса на с.214-215.

2. Переглянути відеоурок 

3. Прочитати новелу «Чарівна крамниця» на с.216-219.

4. Визначити у творі реальне та фантастичне (письмово).

5. Інтерактивна вправа  «Чарівна крамниця»


08.04.2022

Тема. Розвиток мовлення (письмово) №4. Твір-роздум «Чи здійснилася мрія старого Бермана?» (за новелою О. Генрі «Останній листок»)

1. Переглянути відеоурок 

2. Написати твір-роздум «Чи здійснилася мрія старого Бермана?» (за новелою О. Генрі «Останній листок») (надіслати вчителю).


07.04.2022

Тема. Образи дівчат, їхня динаміка (Сью, Джонсі). Особливості художньої мови новели, розповідач. Поглиблення понять про оповідача і розповідача. Порівняння образів героїв новели

1. Перегляньте відеоурок 

2. Запишіть у зошит характеристику Сью і Джонсі.

3. Певір себе. Гра "О.Генрі"

4. Виконайте тестові завдання


31.03.2022 

Тема. Новела «Останній листок» – гімн людині, котра здатна на  самопожертву заради ближнього

1. Переглянути відеоурок 

2. Прослухати аудіотекст "Останній листок"  (за бажанням).

3. Прочитати новелу "Останній листок".

4. Прочитати статтю "Літературний навігатор" (с.213).


24.03.2022 

Тема. Новела як літературний жанр, її характерні ознаки, різновиди. О. Генрі (1862–1910) – майстер новели

1. Опрацюйте відомості про О.Генрі на с.206-208.
2. Переглянути відеоурок


4. Прочитати новелу "Дари волхвів" на с.208-212.


18.03.2022

Тема. Контрольна робота №5 за розділом «Літературний детектив»

Виконати тестові завдання "На Урок"


17.03.2022

Тема. Розвиток мовлення (усно) №3. Порівняння літературних детективів з екранізаціями

 1. Ось уже протягом кiлькох столiть люди захоплюються талановитим детективом Шерлоком Холмсом,  дивуються його здiбностям.

Дослiдники творчостi А. Конан Дойля вважають, що прототипом Холмса став професор Джозеф Бел, колишнiй унiверситетський наставник Конан Дойля. Джозеф Бел був не тiльки блискучим лiкарем, а й людиною, яка не вагаючись, вiддала б власне життя за порятунок життя кожного. Найбiльше Д. Бел вражав студентiв своїми дивовижними аналiтичними здiбностями. 

Шерлок Холмс – один з тих британських літературних героїв, чия слава якщо не затьмарює, то вже точно і не поступається популярності англійській Королеві. А Книга рекордів Гіннеса налічує понад 200 фільмів, де фігурує ім'я популярного сищика. Досі кінематографісти продовжують знімати фільми, мультфільми про цих героїв. 

Отже, вашій увазі пропоную 5 образів Шерлока у виконанні різних акторів. 
 
Безіл Ретбоун (фільми 1939-1946 рр. 14 фільмів)
Джеремі Бретт (фільми 1984—1994  рр. 41 серія)
Роберт Дауні-молодший (фільми 2009, 2011. 2 фільми)
Бенедикт Камбербетч (фільми 2010-2017, 13 серій)
Василь Ліванов (фільми 1979-1986 рр, 11 серій) Почесний кавалер ордена Британської імперії (15 червня 2006 року)

"Знак чотирьох". У головній ролі Джеремі Бретт
Хоча за свою 40-річну кар'єру Бретт зіграв безліч ролей, публіка запам'ятала його передусім як виконавця ролі Шерлока Холмса в серіалі, знятому за сценарієм Джона Хоуксворта, в основу якого лягли розповіді Артура Конан Дойла про великого детектива.

"Шерлок". У головній ролі Бенедикт  Камбербетч
Бенедикт Камбербетч втілив образ сучасного Шерлока Холмса, який живе в 21 столітті, користується мобільним зв’язком і комп’ютером, але так само бездоганно проводить розслідування складних та запутаних справ.

«Пригоди Шерлока Холмса і доктора Ватсона» — цикл радянських телефільмів 1979-1986 років режисера Ігоря Масленникова, екранізація творів Артура Конан Дойля про Шерлока Холмса. Цикл складається з п'яти фільмів (11 серій загальною тривалістю 766 хв). У музеї-кабінеті Шерлока Холмса стоїть портрет Василя Ліванова як актора, що краще за всіх зіграв знаменитого сищика.

2. Скласти пазли
3. Виконати тестові завдання
4. Повторити  матеріали з теми «Літературний детектив».
    Підготуватися до контрольної роботи.

25.02.2022

Тема. Екранізації творів Е. А. По і А. Конана Дойла (1-2 за вибором). Втілення героїв детективів засобами кіномистецтва

1. Перегляньте презентацію "Особливості взаємодії кіномистецтва та літератури"
2. Опрацюйте статтю "У світі мистецтва" на с.201-203.
3. Виконайте тестові завдання

24.02.2022

Тема. Шерлок Холмс як безпосередній учасник розв’язання сімейного конфлікту в оповіданні «Пістрява стрічка». Сутність «дедуктивного методу» Шерлока Холмса, утвердження в його образі сили інтелекту і моральних якостей. Доктор Ватсон як оповідач




01.10.2021

Тема.  Адам Міцкевич (1798 -1855). «Світязь». Утвердження любові до батьківщини й                 героїзму в баладі  А. Міцкевича. Символічні образи, елементи фольклору у творі. А Міцкевич і Україна. Українські образи й мотиви в баладі А. Міцкевича «Світязь»

1. Прочитати відомості про А.Міцкевича на с.40-41.
2. Переглянути відеоурок
3. Прочитати баладу Світязь" на с.42-46.
4. Прослухати аудіотекст "Світязь" (за бажанням).
5. Дати відповіді на запитання на с.46

30.09.2021

Тема.  Розвиток мовлення (письмово) №1. Моє ставлення до лицаря Делоржа та його вчинку

1. Прочитати "Образ Делоржа"
2. Написати твір "Моє ставлення до лицаря Делоржа та його вчинку".

23.09.2021        

Тема. «Як Робін Гуд став розбійником». Ідеї свободи і служіння народові. Образ                           народного захисника Робіна Гуда

1. Переглянути відео "Як Робін Гуд став розбійником"
2. Прослухати аудіотекст "Як Робін Гуд став розбійником"
3.Ознайомитись з аналізом тексту "Робін Гуд"
4. Скласти пазли
5. Прочитати за підручником "Як Робін Гуд Став розбійником" на с. 29-35.