29.11.2023
Тема. Золота доба Персько-таджицької лірики, її характерні особливості, видатні представники. Омар Хайям (бл. 1048 – після 1122). Рубаї. Лаконізм і місткість жанру рубаї. Основні теми й мотиви творчості омара Хайяма
1. Переглянути відеоурок
2. Прочитати за підручником Рубаї на с. 107-109.
3. Дати відповіді на запитання підручника на с.109.
4. Вивчити напам’ять 2-3 рубаї.
27.112023
Тема. Ду Фу (712–770). «Пісня про хліб і шовк», «Весняний краєвид». Зв’язок поезії Ду Фу з історичною реальністю. Вплив конфуціанства на світогляд поета. Образ ліричного героя, його сприйняття життя і природи, почуття, мрії, ідеали, дума про батьківщину.
1. Переглянути відеоурок
3. Ознайомитись з аналізом поезії «Пісня про хліб і шовк»
4. Записати в зошит паспорт поезії «Весняний краєвид».
5. Дати відповіді на запитання 1-5 на с.105.
24.02.2023
Тема. Конфлікт високих прагнень дон Кіхота і буденної дійсності, неможливості реалізації ідеалів героя. «Донкіхотство»
1. Переглянути відеоурок
2. Прослухати аудіокнигу (за бажанням).
3.Прочитати за підручником роман "Дон Кіхот"
4. Ознайомитись з аналізом роману
5. Гра "Доповнити текст"
6. Дати письмову відповідь "Хто такий Дон Кіхот: благородний лицар чи просто дивак?"
09.12.2022
Тема. "Пісня про Роланда": патріотична тема твору, зображення героїчної боротьби франків проти іновірців
1. Переглянути відео
2. Прочитати "Пісня про Роланда" (с.112-132).
3. Дати відповіді на питання (с.132-133).
5. Виконати тестові завдання
18.10.2022
Тема. Розвиток мовлення. Порівняльна характеристика літературних героїв. Ахілл і Гектор
1. Перегляньте відео
2. Дайте відповіді на запитання 1-10 на с.55-56.
3. Порівняйте образи Ахілла і Гектора. Свої міркування узагальніть у таблиці (завдання 11, с.56).
4. Гра "Образи Ахілла й Гектора"
14.10.2022
Тема. «Двобій Ахілла і Гектора» (пісня 22, вірші 140–410), «Пріам у Ахілла» (пісня 24, вірші 470–670). Образи Ахілла і Гектора
1.Переглянути відео
2. Прочитати "Пріам у Ахілла" на с.51-55.
3. Дати відповіді на питання на с.55-56.
4. Ознайомитись з аналізом поеми "Іліада"
5. Гра "Гомер "Іліада""
Дистанційне навчання 2022-2023 н.р.
31.05.2022
Тема. Презентація списку рекомендованої літератури на 9 клас
Переглянути презентацію24.05.2022
Тема. Позакласне читання №4. С.Таунсенд «Таємний щоденник Адріана Моула»
1. Переглянути буктрейлер
2. Прочитати С.Таунсенд «Таємний щоденник Адріана Моула» (скорочено).
3. Ознайомитись із аналізом твору
4. Скласти за прочитаним твором тести, вікторину, кросворд, ребус тощо.
19.05.2022
Тема. Контрольна робота №6 з теми «Література XX-XI ст. У пошуках себе і високого польоту»
Виконати контрольні тестові завдання
17.05.2022
Тема. Розвиток мовлення (усно)№ 4. «Яке ж воно, життя підлітків: щасливе й безтурботне чи складне і проблемне?»
Підготувати розповідь «Яке ж воно, життя підлітків: щасливе й безтурботне чи складне і проблемне?»
10.05.2022
Тема. Художній світ Б. Космовської. Батьки – діти, діди – онуки
1. Переглянути відеоурок
2. Ознайомитись із аналізом твору
3. Виконати тестові завдання
06.05.2022
Тема. Барбара Космовська. «Буба: мертвий сезон»
1. Прочитати відомості про Б.Космовську
2. Переглянути відео
3. Прочитати «Буба: мертвий сезон»
4. Прослухати аудіотекст (скорочено)
03.05.2022
Тема. Алегоричні образи повісті. Утілення прагнення до високої мети в образі чайки Джонатана
1. Переглянути відеоурок
2. Ознайомитись із аналізом твору
3. Виконати тестові завдання
4. Підготувати коротке повідомлення про Б. Космовську.
26.04.2022
Тема. Річард Бах (нар. 1936). «Чайка Джонатан Лівінгстон». Сюжет твору Р. Баха як філософська метафора людського буття
1. Прочитати відомості про Р. Баха на с.308-309.
2. Переглянути відеоурок
3. Прочитати «Чайка Джонатан Лівінгстон» (с.310-314).
19.04.2022
Тема. Художні образи символи казки-притчі «Маленький принц»
1. Переглянути експрес-урок
2. Ознайомитись з аналізом казки-притчі.
3. Дати відповіді на запитання 1-13 на с.307.
4. Інтерактивна гра "Знайди пару"
5. Виконати тестові завдання
12.04.2022
Тема. Антуан де Сент-Екзюпері (1900–1944). «Маленький принц». Людські стосунки, моральні цінності в казці-притчі «Маленький принц»
1. Прочитати відомості про Антуана де Сент-Екзюпері (с.282-284).
2. Переглянути відеоурок
3. Читати казку-притчу «Маленький принц» (с.284-291).
4. Скласти пазли
08.04.2022
Тема. Контрольна робота №5 з теми «Бароко і класицизм»
Виконати контрольні тестові завдання
05.04.2022
Тема. Інсценізація уривків комедії «Міщанин-шляхтич»
1. Підготуйте інсценізацію уривків комедії Мольєра "Міщанин-шляхтич"(за вибором).
2. Перегляньте відео
3. Виконайте тестові завдання
4. Прочитайте матеріал на с.280-281.
29.03.2022
Тема. Основні образи комедії: пан Журден, пані Журден, граф Дорант, графиня Дорімена, Клеонт та інші
1. Переглянути експрес-урок
2. Прочитати аналіз твору, коротко записати в зошит.
3. Дати відповіді на запитання (с.279).
4. Виконати тестові завдання
Тема. Мольєр – майстер класицистичної комедії. Художнє новаторство Мольєра у драматургії, вплив його відкриттів на світове театральне мистецтво. Історія створення комедії «Міщанин-шляхтич»
1. Прочитати відомості про Мольєра на с. 257-261.
2. Переглянути відеоурок
1. Прочитати відомості про Джон Донна на с.249-250.
2. Переглянути презентацію
4. Прочитати сонет "Щоб мучить мене..." на с. 250.
25.02.2022
Тема. Бароко як доба і художній напрям у європейській літературі й мистецтві. |
1. Опрацювати матеріал на с.240-245.
2. Переглянути відеоурок "Бароко як доба і художній напрям у європейській літературі й мистецтві"3. Переглянути презентацію
01.10.2021
Тема. Контрольна робота №1 з теми Вступ. «Священні книги людства як пам'ятки культури і джерело літератури»
Виконати контрольні тестові завдання
28.09.2021
Тема. Коран – головна книга ісламу (огляд). Побудова Корану, охоплення в ньому різних сфер людського життя
1. Переглянути відео
2. Опрацювати матеріал на с.22-26.
3. Прочитати "Цікаві факти про Коран"
4. Виконати тестові завдання
24.09.2021
Тема. Новий Заповіт. Ключові ідеї та образи Нового Заповіту. Морально-філософський зміст біблійних сюжетів і образів
1. Опрацювати матеріал підручника на с.21-22.
2. Ознайомитись з аналізом "Біблія"
3. Дати відповіді на запитання (с.22).
4. Виконати тестові завдання