Зарубіжна література 9 клас

13.12.2024

Тема. Тема кохання у творі (Джейн Ейр – Едвард Рочестер). Достовірність зображення середовища, реалістичні деталі.

1. Переглянути відеоурок


2. Ознайомитися з аналізом твору

3. Виконати вправу "Хто є в романі "Джейн Ейр?""

4. Виконати тестові завдання








29.11.2023

Тема. Зображення середовища, виразні деталі в романі  «Гордість і упередження».

1. Переглянути презентацію

https://vseosvita.ua/library/prezentatsiia-do-uroku-zarubizhnoi-literatury-9-klas-dzhein-ostin-hordist-i-uperedzhennia-747626.html 

2. Переглянути фільм "Гордість і упередження".

https://uakino.club/filmy/genre_drama/633-gordist-ta-uperedzhennya.html

3. Ознайомитись з аналізом твору

4. Гра "Гордість і упередження"









09.05.2023

Тема. Проблеми життя і смерті, любові й відданості у романі «Історія одного кохання»

1. Переглянути відеоурок

2. Ознайомитись з аналізом твору

3. Характеризувати образи Дженні і Олівера.

4. Виконати тестові завдання

5. Написати есе на тему: "Любов - це коли ні про що не жалкуєш"






23.02.2023

Тема. Трактування фіналу, значення елементів фантастики в реалістичному творі. Тема «маленької людини»

1. Переглянути відеоурок


2. Прослухати аудіотекст М.В.Гоголь "Шинель"(за бажанням)


3. Переглянути презентацію

4. Виконати тестові завдання

5. Дати відповіді на запитання (с.227).                    







08.12.2022

Тема. Шарлотта Бронте (1816 – 1855). «Джейн Ейр». Історія сироти Джейн Ейр на тлі суспільства. Екранізація роману. Романтичні мрії Джейн Ейр і сувора реальність

1. Переглянути відеопрезентацію

2. Прослухати аудіотекст Шарлотта Бронте  «Джейн Ейр». Розділ 1


3. Прослухати аудіотекст Шарлотта Бронте  «Джейн Ейр». Розділ 2 

4. Ознайомитись з аналізом твору

5. Скласти літературний паспорт твору.



20.10.2022

Тема. Джордж Ноел Гордон Байрон (1788–1824). «Хотів би жити знов у горах…», «Мій дух як ніч…». Вплив творчості Дж. Байрона на розвиток романтизму в Європі. Протиставлення мрії і дійсності у ліриці поета

1. Прочитати відомості про Дж. Байрона на с. 62-66.

2. Переглянути відео


3. Прочитати поезії «Хотів би жити знов у горах…», «Мій дух як ніч…» на с.68-70.

4. Прослухати аудіо вірші (за бажанням).


5. Дати відповіді на запитання (с.70).

6. Виконати тестові завдання



18.10.2022

Тема. Образ ліричного героя в збірці «Книга пісень» («На півночі кедр одинокий…», «Не знаю, що стало зо мною…», «Коли розлучаються двоє…»)

1. Переглянути відео

2. Прочитати вірші  «На півночі кедр одинокий…», «Не знаю, що стало зо мною…», «Коли розлучаються двоє…» (с.60-62).

3. Скласти і записати в зошит паспорти творів (жанр, тема, ідея, художні засоби).

4. Вивчити напам’ять вірш «Не знаю, що стало зо мною…»



11.10.2022

Тема. Історичні, естетичні, філософські чинники розвитку романтизму. Основні ознаки романтизму як напряму в літературі й мистецтві. Романтизм у різних країнах

1. Переглянути відеоурок

2. Прочитати матеріал підручника на с.51-55.

3. Дати відповіді на запитання на с.55.

4. Виконати тестові завдання



Тема. Контрольна робота з теми «Просвітництво». Тести

Виконати контрольні тестові завдання



                            Дистанційне навчання 2022-2023 н.р.

















31.05.2022

Тема. Підсумки. Узагальнення і систематизація навчального матеріалу. Ознайомлення зі списком рекомендованої літератури 

1. Виконати тестові завдання

2. Рекомендована література на літо



24.05.2022

Тема. Розвиток мовлення(усно) №4. Проблеми та шляхи їх вирішення  у творах письменників  ХХХХІ ст.

Підготувати розповідь "Проблеми та шляхи їх вирішення  у творах письменників  ХХХХІ ст."


19.05.202 - 20.05.2022

Тема. Позакласне читання №3 - 4. М.Геддон. «Загадковий нічний інцидент із собакою». Гуманістичний пафос роману

1. Переглянути відео 

2. Прочитати відомості про М.Геддона

3. Прочитати роман «Загадковий нічний інцидент із собакою» 

4. Виконати тестові завдання


17.05.2022

Тема. Контрольна робота №6 з теми «Література XX–XXI ст. Життя, історія, культура»

Виконати контрольні тестові завдання


10.05.2022

Тема. Розповідь про зворушливе і трагічне кохання студента, сина мільйонера, до дочки бідного італійського емігранта

1. Переглянути відео 

2. Ознайомитись із аналізом твору

3. Виконати тестові завдання


05.05.2022

Тема. Ерік Вольф Сігел. «Історія одного кохання»

1. Прочитати відомості про Е.Сігела

2. Переглянути буктрейлер 

3. Прослухати аудіокнигу 

4. Прочитати "Історія одного кохання".


03.05.2022

Тема. Важке прозріння особистості в тоталітарному суспільстві. Еволюція образу Гая Монтега

1. Переглянути відеоурок 

2. Дати відповіді на запитання 1-4 (с.298).

3. Написати твір-мініатюру "Доля книги у ХХІ ст.

4. Підготувати повідомлення про Еріка Сігела.


28.04.2022

Тема. Натовп і влада. Маніпуляція людською свідомістю

1. Перегляньте відео 

2. Дайте вдповіді на запитання 1-11 (с.294-295).

3. Опрацюйте за підручником статтю "Найщасливіше суспільство" на с.296-298.

4. Виконайте тестові завдання


26.04.2022

Тема. Провідні мотиви твору – книги (читання), пожежі, тотального контролю, інакомислення 

1. Переглянути відео 


2. Дочитати роман-антиутопію «451° за Фаренгейтом».

3. Ознайомитись з аналізом твору

4. Виконайте тестові завдання


19.04.2022 

Тема. Сучасні інтерпретації твору в театрі, кіно та інших видах мистецтва

1. Ознайомтесь з аналізом твору

2. Прочитайте  «Тев’є-молочар» -Вікіпедія

3. Виконайте тестові завдання 


12.04.2022

Тема. Шолом-Алейхем «Тев’є-молочар». Сучасні інтерпретації твору в театрі, кіно та інших видах мистецтва. Образна система твору

1. Прочитати «Тев’є-молочар»

2. Прослухати аудіотекст (за бажанням).

4. Уміти характеризувати героїв твору.


05.04.2022

Тема. Контрольна робота з теми «Нові тенденції у драматургії кінця XIX–початку XX ст» (творчість Г.Ібсена, Б.Шоу)

Виконати контрольні тестові завдання


29.03.2022

Тема. Динаміка образу Елайзи Дулітл. Ідеї «одухотворення» людини й життя засобами мистецтва, збереження національної культури, розвитку мови

1. Подивитися відео "Динаміка образу Елайзи Дулітл"

2. Прослухати аудіотекст "Пігмаліон" (за бажанням).

3. Переглянути відеоурок 

4. Ознайомитись з аналізом твору

5. Прочитати статтю "Пігмаліон XX-XXІ ст." на с.268-270.

6. Скласти пазли 

7. Виконати тестові завдання



22.03.2022

Тема. Суперечливий образ Нори – головної героїні п’єси. Неоднозначність її вчинків

1. Прочитати статтю "Нора як символ" на с.250-252.

2. Дати відповіді на запитання на с.252.

3. Подивитися виставу "Ляльковий дім" (за бажанням).


5. Виконати тестові завдання


15.03.2022

Тема. Роль Г. Ібсена в розвитку світової драматургії, його новаторство. «Ляльковий дім» як соціально-психологічна драма

1. Прочитати відомості про Г.Ібсена на с. 233-240.

2. Переглянути відеоурок  "Роль Г.Ібсена в розвитку світової драматургії, йогоноваторство.  "Ляльковий дім"

3. Прочитати "Ляльковий дім" на с.241-250.


24.02.2022

Тема. «Стара» і «нова драма». Зміни в драматургії кінця XIX – початку XX ст. 
1. Переглянути відеоурок "Стара» і «нова драма". Зміни в драматургії кінця XIX – початку XX ст. 
2. Ознайомитись з конспектом

3. Виконайте тестові завдання "На Урок"





28.09.2021       

Тема. Йоганн Крістоф Фрідріх Шиллер (1759–1805). «До радості». Просвітницька ідея                  об’єднання людства в оді «До радості» Ф. Шиллера

1. Прочитати відомості про Ф.Шиллера на с.34-37.

2. Переглянути Ф.Шиллер "До радості"

3. Ознайомитись з аналізом поезії "До радості"

4. Дати відповідь на запитання (с.38).

5. Вивчити напам'ять оду "До радості".


23.09.2021     

Тема.  Й.В. ҐетеІдея кохання й щастя у «Травневій пісні», ознаки фольклору. Волелюбні              мотиви та протистояння образів персонажів у «Прометеї». Образ Прометея

1. Переглянути відео Ідея кохання й щастя у "Травневій пісні"

2. Переглянути відео Волелюбні мотиви та протистояння образів персонажів у "Прометеї"

3. Прочитати матеріали "Травнева пісня"

4. Ознайомитись з аналізом "Прометей"

5. Вправа Й.В.Гете. Поезія