23.02.2024
Тема. Оглядове вивчення історичної теми у творчості Кобзаря («Іван Підкова»,
«Тарасова ніч», «Гайдамаки»). Вісь неперервності історичного часу («До Основ’яненка»)
1. Переглянути відеоурок
22.02.2024
Тема. Перші поетичні твори баладного та елегійного жанрів («Причинна», «Думи мої…»)
1. Переглянути відеоурок
2. Опрацювати за підручником матеріал на с.198-199.
3. Ознайомитись з аналізом поезій:
"Причинна"4. Скласти і записати в зошит паспорти творів (жанр, тема, ідея, художні засоби).
18.05.2022
Тема. Контрольна робота №6. Творчість Пантелеймона Куліша й Марка Вовчка
Виконати контрольні тестові завдання
16.05.2022
Тема. Розвиток звязного мовлення №4. Написання листа авторові улюбленої книжки
1. Листування - один із видів письмового спілкування. Лист – це написаний текст, метою якого є повідомлення про щось адресата.
Листи бувають ділові (службові) та особисті
(приватні).
Ділове листування відбувається між
установами або працівником та установою. Вони склада ються за певними зразками
в офіційно-діловому стилі. Особисті листи – це листи до рідної та близької
людини, до друга чи знайомого, до улюбленої людини, до друга чи знайомого, до
улюбленого письменника чи актора. Такі листи не відзначаються строгістю форми.
Мовлення приватного листування невимушене. У текстах особистих листів
поєднуються ознаки різних стилів, зокрема розмовного та художнього.
В особистому листуванні існують
певні традиції. Розпочинається лист звертанням. Через звертання, як правило,
висловлюється ставлення до адресата (повага, любов, ніжність). Чемна людина
завжди поцікавиться життям адресата – його здоров’ям, успіхами. Далі йде виклад того,
про що хочуть сповістити. Вихована людина ніколи не нав’язує своїх думок, тому
використовує вставні слова та сполучення слів (на мою думку, здається , як на
мене тощо.) Закінчується приватний лист побажаннями та прощання. Підпис є
обов’язковим. Ознакою культури є зазначення дати написання листа.
У тексті листа необхідно вживати
етикетні формули (слова ввічливості). Це слова привітання і прощання,
найрізноманітніші побажання, слова вибачення (скажімо, за турботи,
завдані висловленням певного прохання).
2. Написати лист до письменника в зошиті.
09.05.2022
Тема. Антилюдяна суть кріпосництва та солдатчини. Образи персонажів – людей із народу та панночки. Авторська позиція у творі
1. Переглянути відеоурок
2. Переглянути буктрейлер до твору
3. Виконати завдання 4 (опрацювати літературно-критичний матеріал до повісті на с.308-309).
4. Виконати завдання 6 (1-6) письмово.
5. Прочитати оповідання М.Вовчка "Козачка" зі збірки "Народні оповідання".
02.05.2022
Тема. Загальнолюдські риси ініціативності, працьовитості, лицарства, благородства, вірності почуттю та обов’язку
1. Переглянути відеоурок
2. Виконати завдання 8 (1-3) на с.291-292.
3. Гра "Чорна рада"
4. Прочитати за підручником про життєвий і творчий шлях Марка Вовчка (с.293-295).
25.04.2022
1. Переглянути відеоурок
2. Виконати завдання 6 на с.290 (заповнити таблицю в робочому зошиті).
3. Визначити й записати елементи сюжету двох сюжетних ліній роману "Чорна рада": історичної та любовної.
4. Виконати тестові завдання
18.04.2022
Тема. П. Куліш – відомий письменник, перший український професійний літературний критик, перекладач, автор підручників для школи, українського правопису. Вплив на П. Куліша ідей європейського просвітництва: «Українець у Європі, європеєць в Україні». Романтична основа світогляду. Ентузіазм і жертовність П. Куліша у громадській та культурницькій роботі на шляху духовного відродження і культурного збагачення нації
1. Прочитати відомості про П.Куліша (с.250-253).
2. Переглянути відеоурок
3. Прочитати і виписати в зошит визначення понять "роман", "історичний роман", "роман-хроніка" (с.253-254).
4. Читати роман "Чорна рада" (с.254-265).
13.04.2022
Тема. Контрольна робота №5. Творчість Т. Шевченка
Виконайте контрольні тестові завдання (надішліть учителю)
11.04.2022
Тема. Урок позакласного читання №3.Тарас Шевченко. «Назар Стодоля»
1. Переглянути відеоурок
2. Подивитися фільм "Назар Стодоля"
3. Ознайомитися з аналізом твору
3. Прослухати аудіотекст (за бажанням).
4. Виконати тестові завдання
04.04.2022
Тема. Біблія в житті Т. Шевченка. Світле пророцтво поета («Ісаїя. Глава 35»). Художня інтерпретація творів із Книги псалмів, риси її національної своєрідності у Т. Шевченка. Глибока смута пророка занепадом моральності, неправедними діяннями «сильних світу», пригнічення люду новими, внутрішніми «ворогами». Біблійні реалії в текстах творів
1. Опрацювати статтю "Біблія в житті Т.Шевченка" (с.243-244).
2. Прочитати «Ісаїя. Глава 35» (с.244-246).
3. Переглянути відеоурок
4. Опрацювати матеріал про переспів «Ісаїя. Глава 35» (с.246-247).
5. Виконати завдання 1-3 на с.248 (письмово).
6. Виконати тестові завдання
30.02.2022
Тема. Лірика Т. Шевченка періоду арешту й заслання і після повернення з нього. Риси автобіографізму в образі ліричного героя («Доля»)
1. Прочитати вірш "Доля".
2. Опрацювати відомості з теорії літератури й виписати визначення понять "ліричний герой" і "медитативна лірика (с.241-242).
3. Переглянути відеоурок
28.03.2022
Тема. Трагедія жінки-матері, боротьба за своє материнство, жорстокість народної моралі («У нашім раї на землі…»). Наскрізний ліризм творів Т. Шевченка про жіночу долю
1. Прочитайте ліричний вірш «У нашім раї на землі…» на с.230-231.
2. Перегляньте відеоурок
3. Опрацюйте матеріал про поезію (с.231-232).
4. Виконайте завдання 1-3 на с.232-233 (письмово).
5. Виконайте тестові завдання
21.03.2022
Тема. Еволюція жіночого образу. Реалістично-побутовий тип утілення теми жіночої долі («Наймичка»)
1. Переглянути відеоурок
14.03.2022
Тема. Критичний перегляд національної історії задля перспективи її кращого майбутнього. Настроєві інтонації твору (суперечка, пересторога, погроза, заклик тощо). Проблематика твору
1. Прочитайте статтю "І мертвим, і живим, і ненарожденним..." на с.224-227.
2. Ознайомтесь з аналізом поеми
3. Виконайте завдання 1-3 на с.227-228.
4. Виконайте тестові завдання